Sunday 25 December 2011

BOSAN

heyy peeps poops puups aku bosan arini ! kau ? bosan gak ? hmm , tak tao nk buat apee !!!! kau buat ape skarang ? haa , korek idong ? ala bosan lhaa , tk dee keje laen kee ? kau pulak ? kentut ? euwww geli aku dgn korang neyh , HAHA ! arini kite mngumpat nak ? haha tu jee lha keje kau kan ? tk pee kan ? haha aku ade citee hot nk bgithu kau neyh tk de hot mne lha kan ? tpi kalau nak tahu bace lha ! japp erk ade dialog , aritu aku pergi kluar walkwalk tetibeee kan ... ade org gadoh cenggini bnyi dye
gile : kau sedarr lha diri ckeyt ! peha besaa pakai seluar cikang !!
mabuk : kau ingat kau lawa sgt ? 
gile : haa , memey aku lawa pon pehal ??

pastu mereka pon betumbuktumbuk -.-
kau tahu tak ? aku nk jee mnyampuk and then aku ckp cenggini ''duadua muke mcm babi'' HAHA 
saked aty pulak aku dgn dorang tuu , gaduh kt tmpt awam , errrrr! kay lha tu je kot gossip kite arini !! boboyy ^^

No comments:

Post a Comment